I don't know what I did on Thursday (maybe gluten contamination?) but at around 4pm I got hit with severe stomach cramps, nausea and fatigue.... And it's been with me ever since!
It's a bummer of course cause I've had to cancel my weekend plans and deal with the symptoms as best I can in between phases of major weakness and sleepiness. But as with every cloud there's a silver lining which I'd like to share with you!
Gut Calming Ginger Drink
This recipe couldn't be simpler:
-Grate a 4cm cube of ginger into a mug with a tea strainer
-cover with boiling water
-melt in one teaspoon of coconut oil
-dissolve one teaspoon of raw honey
It's deliciously spicy, warming and the added coconut oil makes it seem indulgent like a cake or dessert. Having not eaten for a few days it really helps with calories as well and both the ginger and coconut oil help with gut flora and healing.
Speaking of healing, I'm off back to bed.
![]() |
Copyright www.soniakhegay.com |
Non so quello che ho fatto il Giovedi (contaminazione forse con il glutine?), Ma intorno alle 04:00 sono stato colpito con forti crampi allo stomaco, nausea e stanchezza .... ed è stato con me da allora!
E 'una rottura, ho dovuto cancellare i miei programmi per il week-end e trattare i sintomi come meglio posso. Ma come ogni nuvola c'è un rivestimento d'argento che mi piacerebbe condividere con voi!
Gut Calming Ginger Drink
Questa ricetta non potrebbe essere più semplice:
-Grattugiare un cubo quattro centimetri di zenzero in una tazza con un colino da tè
-Coprire con acqua bollente
-Fondere in un cucchiaino di olio di cocco
-Sciogliere un cucchiaino di miele grezzo
E 'deliziosamente speziato, riscaldante e l'olio di cocco aggiunto fa sembrare indulgente come una torta o un dessert. Non avendo mangiato per alcuni giorni aiuta davvero con le calorie e sia lo zenzero e l'olio aiuto con flora intestinale e di guarigione.
Parlando di guarigione, vado a letto.
No comments :
Post a Comment